Utkast: Oct. 23, 2012

Hoppsan-sa, det har visst gått ett tag sedan jag skrev något sen sist. Får ta mig i kragen och skriva något riktigt långt under veckan som kompensation... kanske ett bra tillfälle att äntligen lägga upp den där loggen för filminspelningen som jag lovade för några veckor sedan :P

Förra veckan blev det en hel utgång och festande tillsammans med Beatrice, Lasse, och många andra. På onsdagen var det Singstarturnering på Bryggan (gick vidare till andra omgången med "Loosing you" men åkte ut efter att ha förlorat med "Jump in my car" - vem fasen valde att köpa en David Hasslehoff-låt? :P) och efterfest med 12-13 gäster i min lilla lya. Fredagen var en vanlig Bryggan/Publicum-kväll, och lördagen ett besök på Bärseback innan korridorsfest hos Lasse och Co. Trevligt förstås, men även rätt utmattande, och för både min hälsas och min C-uppsats skull så ska jag satsa på ett lugnare tempo den här veckan så att jag inte halkar efter för mycket med arbetet :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här

Publiceras ej!