Ouch!!!

Ska ut på stan med ett gäng från en tidigare kurs ikväll. Det verkar som om vi ska röra oss mot Stora Örebro; har varken varit där eller på Lilla Örebro tidigare så det ska bli spännande. Betyg kommer eventuellt upp längre fram.
Rakade mig nyss och råkade skära mig ganska så djupt på hakan så nu sitter jag med hushållspapper tryckt mot käken och hoppas på att jag ska slippa gå ut med ett blaffigt plåster i fejset. Hade jag väntat i drygt en månad så hade jag kunnat spara in på smink inför Halloween-firandet, nu får jag nöja mig med möjligheten att få ett Harrison Ford-aktigt ärr istället :P

Kommentarer

Vad är stora och lilla Örebro för något? =)
Publicerad 2012-09-28 16:30:20
Två krogar i stan. Vet inte var Lilla ligger, Stora ligger vid Stortorget nära Satin dit vi gick efteråt. Det var ett trevligt ställe med mysig miljö men mycket folk så det var lite ont om sittplatser.
Publicerad 2012-09-28 16:37:22


Kommentera inlägget här

Publiceras ej!